Min lilla Antonon ;D

Anton säger:
romme imorrn?

, jenny. simon <3 säger:
nope

, jenny. simon <3 säger:
du då?

Anton säger:
klart

Anton säger:
varför inte?

, jenny. simon <3 säger:
knät

Anton säger:
Vi som skulle sitta och myshångla i bussen och skratta kärleksfullt när vi tumlade omkring i snön

, jenny. simon <3 säger:
och kyssas i den mjuka snön och så skulle det komma vacker musik från ingenstans och så skulle vi dansa

Anton säger:
mmm

Anton säger:
precis så hade jag tänkt mig

Anton säger:
En öm erotisk scen i sittliften

, jenny. simon <3 säger:
how hot, my dear, how hot...

Anton säger:
only your fantasy can tell you where it ends;D

, jenny. simon <3 säger:

i think you know how i want it to end ;D

, jenny. simon <3 säger:
vi är porriga

Anton säger:
me like you

Anton säger:
and our conversations, alltid uppiggande

, jenny. simon <3 säger:
of course, i live for dom här konversationerna

, jenny. simon <3 säger:
tänk vilket långt ord konversationerna är

, jenny. simon <3 säger:
helt onödigt
Anton säger:
mmm, medhåll

Anton säger:
vi tuffar till det lite då?

Anton säger:
Cons, det är ju skittufft

, jenny. simon <3 säger:
som fan

, jenny. simon <3 säger:
our new word

, jenny. simon <3 säger:

bara för dig och mig <3

Anton säger:

mmm, våran lilla hemlis, hihi


han är allt söt han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback