"my brother from another mother yoo"

igår tittade jag på hajar som hajar med min älskling, jag kände mig ungefär som 8 år mentalt då, men jag älskar den filmen den är så härlig! och så åt vi massa mat hela dagen typ. namnam.

nu har jag nyss varit och tränat ur mig lite energi, fast nu är jag så jävla trött så jag skulle kunna somna istället. ska ta en dusch, nått att äta, sen till badet och så ska vi beställa dit pizza, bada i äventyret och bubbla lite, sen till palace om allt går som det ska. det ska bli kul, synd bara att jag fortfarande inte är helt frisk, men man kan inte få allt.. nu gäller det bara att fundera ut vad jag ska ha på mig också.

min pappa säger att jag alltid pratar om mat, nu är jagsugen på tacos.

sen ska jag tvinga upp min stackars pojke att åka o hämta mig in the middle of the night så jag kan sussa där. stackarn. ♥


Kommentarer
Postat av: Gelix

jag trodde typ du hade en sida. blev så orolig när du började prata om att du ville dra ned sidantal och inte kunde skriva. Sedan visade det sig att du hade lika mkt som jag. Det gjorde mig lycklig! :D

2007-03-03 @ 17:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback