och det är inte ens onsdag än..

varför är man alltid tröttare efter helgen än man var innan? helgen var mysig, åt på åby krog med min älskling och hans föräldrar i fredags, första gången jag åt därinne haha det är ju rätt stört. men nån gång ska väl vara den första. jobbade lördags som vanligt men börjar bli sjukt trött på att aldrig få en ledig lördag morgon.. får se hur det blir till hösten.. i lördags kväll åt vi godis och såg på film som vi hade hyrt och som jag somnade till så mami och simon fick titta själva på slutet. i söndags jobbade jag och igår jobbade jag och idag ska jag jobba och imorgon ska jag jobba... vad har jag gett mig in på?

på torsdag ska vi vara färdiga med allt material till boken; alla texter, framsida, layout... hatkärlek till det här projektet nu, jäkligt sant.

ska försöka hinna på Palace möte sen också om festen och middagen på fredag, men då missar jag kulturhistorian igen vilket är noot good.

men så härligt att det börjar bli vår, varmare och sol nu äntligen! guud vad jag saknar sommaren, vill att tiden ska gå fortfortfort så det blir sommar igen.

vill ha fredag också, då blir det äntligen utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback