SEX EGENHETER HOS MIG

Har tydligen blivit utmanad att lista sex egenheter hos mig själv. så här kommer några saker som jag antar är lite udda:

1. jag mår illa när jag åker bil eller buss utan musik på. har ingen aning varför, om jag sitter i bilen och har musik på så är allt bra men stänger nån av musiken så blir jag åksjuk och så är hela dagen förstörd.

2. okej, med risk för att verka galen: jag måste alltid kolla under sängen, under soffan och i garderoben innan jag ska sova. jag vet inte varför men det är nån fixering jag har haft i typ tio år eller nåt. och om jag sitter vid datan i pappas arbetsrum så känns det alltid som om nån står bakom dörren och tittar på mig, speciellt om det är mörkt.

3. när jag gick i typ tvåan så var jag jättekär i Aaron Carter och tyckte han var skitcool med sina röda hängselbyxor och smått tjejiga frisyr. (vad tänkte jag med egentligen?) jag ville skriva brev till honom och fråga chans på honom men sen hade jag ju inte hans adress plus att jag inte var nån fena på engelska på den tiden.

4. jag känner mig iakttagen. jämt när jag sitter vid datan så måste jag vända webcamen ifrån mig för att inte riskera att nån kollar på mig på nåt mysko sätt.sen kommer min syster och sätter sig vid datan och vänder tillbaka camen igen, sen vänder jag bort den och så håller vi på sådär. man kan alltid se vem som suttit där senast..

5. när jag var liten och lekte med två kompisar och vi skulle titta på tv så satt det en porrfilm som väl var föräldrarnas i deras video, vi trodde det var en vanlig film och tryckte på play och sen fattade inte jag vad dom gjorde på tvn, det verkade jättekonstigt tyckte jag typ sju år gammal, att det låg två nakna tjejer i en skog och sen kom det två nakna killar också haha

6. när jag gick i typ fyran så snattade alla coola i affären mittemot skolan. jag vågade aldrig göra det för jag tyckte gubben i affären var snäll så när det blev min tur att bli uttjatad på att snatta ett tuggummi eller vad det var så vågade jag aldrig det för jag fick så dåligt samvete så jag betalade för det där tuggummit istället, jag var typ den enda som betalade där

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha... jag tittade också under sängen jämt. men slutade med det när jag fick lådor under sängen. då tänkte jag att det inte skulle kunna få plats någon tjuv där under =)

Postat av: Anonym

fan vad smart.. men jag har faktiskt redan lådor under sängen, det hjälper inte ;D

2007-04-05 @ 10:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback