There's not much to smile about

jag är så äckligt pissigt trött. kommer till skolan och har ingen första lektion, måste sitta och vänta till halv tio till svenskan. hela den här dagen vill jag bara strunta i åka hem och lägga mig i sängen och bara sova bort hela dan, jag kommer inte kunna tänka, jag orkar inte tänka..

6 timmar kvar tills skolan slutar för idag.. måste försöka plugga lite nu men jag känner mig så konstig, helt fel.. jag drömde konstiga saker inatt också.. jag hatar att vakna när det känns obehagligt..

det är för mycket folk överallt i skolan man kan inte sätta sig ner och ta det lugnt o koncentrera sig nånstans.. jag vill inte vara här.. jag har huvudvärk hela tiden nuförtiden jag fattar inte varför, jag är inte sjuk.. jag är bara trött på allt..

varför ska man umgås med såna som bara får en att känna sig värdelös.. det är precis så det är..

don't wanna think about it, don't wanna talk about it, i'm just so sick about it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback