THEY LIKE THE WAY WE DANCE

igår på palace var lätt över förväntningarna, jag har aldrig haft kul där förut men igår var det fan skoj. maten var okej, fullast var markus som var så full att han fullkomligt kastade sig över mig när jag kom haha. massa dans blev det också, vad vi styrde med på dansgolvet ett tag vet jag inte riktigt men kul var det iaf. roligt att festa med några av dom man kanske mest hälsar lite snabbt på ute annars. chris och beau kom efter ett tag också, chris you're wild haha

fick dock nog av kvällen när jag fick en stalker på halsen på dansgolvet, största slackern inte en aning vad han trodde han höll på med, då tappade jag partyhumöret lite. simon och jag åkte hem rätt tidigt, kände att det räckte för mig hade trots allt var där sen nio, vid två var vi nog hemma, åt några mackor & myste lite innan vi deckade.

jobbat idag. nu ska jag hoppa in i duschen och ta en snabbdusch sen kommer S och hämtar mig. är sådär dagen-efter-seg idag, har inte lust att göra nånting direkt egentligen o jag sov skitdåligt inatt. probably because of the wine.


Kommentarer
Postat av: Gelix

Ja. det är filosofi-jens som är med på bilden.

2007-03-17 @ 23:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback