THEY'RE BUILDING WALLS AROUND US NOW

jag är aptrött och känner mig bakfull fast jag inte ens var ute igår. somnade rätt tidigt, fast å andra sidan gick vi upp tidigt också. jobbet var också skitsegt idag, det var bara allmänt kaos o både Rina o jag var på gränsen till hysteri till slut o jag tänkte bara hjälp vad gör jag om jag får ett utbrott vad gör jag om jag bara typ börjar skrika eller nåt för att jag blev så trött. huu. vart ute och kört bil i ca tre timmar idag också det gjorde mig bara ännu mer trött..

jag behöver en kram. men får vänta ett par timmar tills älskling kommer hem.
vill sova lite men risken finns ju att jag inte orkar gå upp sen då o sover bort en hel lördagkväll, det vore ju not so good. ska nog unna mig en hårinpackning o ansiktsmask o lite film. krypa ner i sängen. mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback