BADA ÅNGBASTU ÄR BRA FÖR HYN

igår hade vi som sagt personalfest på badhuset. vi började med att grilla, men fick sitta inne och äta när Erik och jag blev utröstade om vårt förslag att vi borde sitta ute. då gjorde vi upp en deal att vi skulle bada i utebassängen senare på kvällen, där det typ var tio grader eftersom poolerna inte är uppvärmda. jag började ångra att jag hade lovat det, det var liksom varmt och ljust ute klockan sju när vi gjorde upp vår deal men sen vid tio-tiden var det inte så jäkla skönt ute längre. men jag gjordet iaf, nya erik och tommy också. jag bävar lite inför bilderna som elin tog för jag kan nog ana att jag inte var så snygg när jag låg och sprattlade i det iskalla vattnet för att försöka komma upp haha.

sen badade vi massa i äventyret, bubbelpoolen och ångbastun, det känns alltid som inte jag kan andas därinne, "men det är ju bra för hyn" fick bli mitt argument för att vi skulle ner där iallafall. sen skulle tommy visa sina bravader på gymmet och försökte få mig att ta 98 kg i benpress vilket jag klarade, haha det hade jag inte trott.
sen hämtade vi solpoletter eftersom tommy tyckte jag var en polettneger och så skulle vi sola men då blev tommy uttråkad och kom och knackade på mitt solarium och ville sitta och snacka istället så det var inte så mycket av med det där. roligaste var matilda som stod på en stol och dansade och sen fick panik för att hon inte kunde själva eftersom hon var så torr i munnen men vägrade dricka vatten. runt två drog vi hem, utom stackars erik som skulle börja jobba kl 6 och fick sova i personalrummet.

har ont i huvet. ska gå ut i solen med en kall loka och min mp3, lyssna på fina snow patrol - chasing cars

puss!

Kommentarer
Postat av: matilda

ha ha vilken personalfest det blev hörredu :D ! Men det var inte lika roligt när jag vaknade på morgonen..
Ses snart, jobba i helgen ??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback