DON'T BE SHY GIRL MOVE BANANZA SHAKE YOUR BODY LIKE A BELLYDANCER

igår grillade vi hos elin + gjorde marängshwiss (?) och provade byxor som slutade i ett mindre krig där elin ville ha mina baggy jeans och jag INTE ville byta med henne.
men jag vann. surprised? not.

idag ska jag bara ligga ute och sola, åka in till stan en sväng och handla present åt mamma till mors dag och sen ikväll ska jag vara med min älskling. söndag blir också lungt förutom att släkten kommer hit. jobbfri helg!
inget jobb nästa vecka + helg heller, studentvecka då ju. vilda hästar kan inte släpa mig till Centralbadet då kan jag lova.

onsdag: mösspåtagning, städa skåp, lämna in nyckel, osv
torsdag: minns ej om nåt är bestämt?
fredag: bal i Flygeln, har köpt smycken och allt nu
lördag: bal i Sörping
söndag: studentbrännboll
måndag: lärarmiddag?
tisdag: champagnefrukost?
onsdag: minns ej.. eller jo förresten tjejmiddag då ju!
torsdag: avslutning + utspring
fredag: free at last (börjar kännas lite panik)

v 24: LEDIG VECKA! fast jag kommer förmodligen få jobba ändå.. men inte ta ut sorgen i förväg!

komma ihåg:
- ringa Sofie
- bli brun (ut och pressa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback