IT'S BEEN A LONG TIME, SHOULDN'T HAVE LEFT YOU

sjukt lång dag. studiebesök i Vadstena hela dagen, det var visserligen intressant men framåt eftermiddan fick Elin och jag för mycket aggressioner, jag trodde jag skulle spricka av irritation. men ärligt talat det stör mig att vissa alltid ska få sin vilja fram. det är liksom alltid samma..

sen hann jag bara hem innan jag åkte tillbaks till stan och handlade, balen är sjukt överhypad, jag känner mig så j-la obekväm med allt sånt där rysh och pysh, och ändå har jag inte fått på mig klänningen än. får satsa på diskret smink + frisyr så jag inte blir sådär outstanding och överstylad. inte min grej ju.

IT'S BEEN A LONG TIME,
I SHOULDN'T HAVE LEFT YOU
LEFT YOU, WITHOUT A DOPE BEAT TO STEP TO...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback