OCH JAG DANSAR MED EN FLICKA HON DANSAR MIG GALEN

men varför är vi inte fler och det är bara du som ler,
det måste vara nåt fel på er för inget är logiskt och inget är magiskt,
magiskt men tragiskt...
nananananaa

jag vill ha helg. längtar till helg. mysa med älskling och sen blir det nog kanske en schlager-kväll med eurovision festivalen, middag och lite vin med lite tjejer på lördag. jag har inte direkt nåt intresse av schlager-plågan i sig, jag kommer för matens skull haha. naevars, mest för sällskapet förstås ;)

och tänk, nån gång i framtiden kommer jag att få en ledig helg så att jag kanske kan gå ut en fredagkväll. vid det här laget kommer jag knapp ihåg hur det ser ut på otten haha. jag bara slås av hur hetsigt liv alla mina vänner har, med festande och utgång och strula runt och hit och dit hela tiden, vad gör jag egentligen? går i skolan och jobbar på centralbadet, fan vilket vilt liv jag lever!

Kommentarer
Postat av: kajz

självklart jag är ledig hela helgen, lördag dag eller fredag eftermiddag jag kan när som ?

Postat av: jen

men fredag eftermiddag då? jag slutar nog rätt tidigt, som vanligt.

2007-05-09 @ 10:07:53
URL: http://jenelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback