SITTING HERE WITH THIS BLANK EXPRESSION

redan söndag, och för tillfället känner jag mig inte direkt produktiv. har satt upp ett fåtal enkla mål som jag måste lyckas klara av idag:

1. duscha (måste verkligen, verkligen tvätta håret)
2. röja upp det värsta i mitt rum (alltså slänga allt som ligger på golvet i soffan istället)
3. fila + måla naglarna som jag bet ner igår kväll för att jag var så rastlös

igår var för övrigt typ första lördagskvällen på säkert iallafall ett år som jag satt hemma ensam. assjuk plus att jag fick äta mat i sängen och hålla mig undan hela kvällen för att vi hade gäster och det skulle ju inte se så bra ut om jag kommer ner som en zombie helt blek och oduschad. så jag tittade på The holiday som var rätt bra och mysig och kände mig allmänt ensammast och mest misslyckad i världen typ. härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback