SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAR, JAG KAN INTE SÅNGEN...

ärligt snart är det studenten, inte nog med att det har gått så satans fort samt att jag inte riktigt vet om jag är redo, jag kan dessutom inte studentsången. helt allvarligt, jag kommer nog vara den enda av stans alla utspringare som INTE KAN STUDENTSÅNGEN. den där med sjung om studentens lyckliga dar. första meningen kan jag, men det är liksom allt och jag har inte en aning om melodin. jag får väl mima på avslutningen, typ som jag alltid gjorde när man var yngre och skulle sjunga för dom i klassen som fyllde år, jag ville inte att min röst skulle höras för att jag inte hade nån sångröst så jag mimade alltid och försökte se typ asglad ut ändå för den som fyllde år. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback