VARFÖR RINGER ALLA IDIOTER TILL MIG?

idag när jag och malin var och solade ringer ett nummer till min mobil, en kille som undrar vad jag ska göra ikväll. om jag ska festa. "nej det tror jag inte" säger jag. då får jag svaret "tror gör man i kyrkan och det är inte söndag idag". sen säger han att han heter morgan och har fått mitt nummer av en kompis. jag ger mobilen till malin för att jag inte orkar slösa tid på idioter. vet inte om killen fattade att han inte pratade med mig längre, men han säger att han vill ha en bild via sms. vi lägger på. då skickar puckot ett sms med en bild på sig själv där det står "här e jag, vart e du?" och typ tror han ska get lucky ikväll. NEEEJ TACK! nästa gång det ringer får pappa svara med sin värsta basröst och be honom dra åt helvete. det gjorde han en annan gång när en skåning vägrade sluta ringa och sen dess har iallafall inte han ringt mer.


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, störtskön pappa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback