YOU'RE NOT NICE YOU'RE PRETTY FUCKING FAR FROM NICE

idag har varit en crappy dag. full of shit skulle jag vilja säga. skolan, ungdomsmottagningen, där dom förövrigt är rent av korkade iallafall hon som jag träffade. thanks for the help. att göra imorrn kl 9: ringa kk istället (naej jag har inte kk, kvinnokliniken)

har kollat på naturkunskapen. jag skulle typ behöva gå om grundkursen i fysik och kemi från högstadiet, jag har ju inga grundkunskaper! det enda jag gjorde på dom lektionerna i högstadet var att elda på en massa tändstickor på en gång så att det smällde och blev värsta stora lågan. iofs kanske, bara kanske kan räknas som nån form av experiment det med men jag kan inte påstå att jag bar med mig nån kunskap till gymnasiet direkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback