det är jag som väcker tuppen

jag älskar lediga helger! visserligen ger det väldigt bra pengar att jobba på helgen men.. ändå.. idag har jag kört ett kombipass med först skivstång sen spinning. jag höll på att tuppa av för jag fick den där utstötta cykeln som är längst fram med tre lampor över sig, jag fick typ värmeslag för dom hade glömt sätta på fläktarna också, men det är ju säkert bra för förbränningen.

sen åt jag och Malin lunch på 4 kök, Malin konstaterade att "det är väldigt mycket störda människor här", bland annat fick vi äran att sitta alltför nära djungelgeorge, man ska inte skoja om funktionsstörda personer men den här utstötte skrik helt plötsligt och jag ryckte till ofrivilligt varje gång fast jag försökte att inte göra det men det var så fruktansvärt högt.. sen kom Norrköpings legend Pontiak också, jag försökte lite diskret få malin att fatta att vi hade norpans egen kändis vid bordet bredvid men det tog hela lunchen innan hon fattade. dock glodde han väldigt mycket på oss innan han gick. men jaa... jag tycker faktiskt han är rätt skön, så totalt outstanding liksom!

image463
våran lunch-kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback