dom pratar om dig via kortvåg, så mycket kommer jag ihåg

så himla trött. vaknade typ var femte minut från kl fyra i morse bara för att jag visste att klockan skulle ringa fem. vaknade aldrig ordentligt i morse känns det som. borde ringa några kompisar men jag orkar ju aldrig med nåt. är hemma nu iaf, vill typ bara stupa i säng, titta lite på desperate-boxen och sen SOVA. vill att simon ska komma hem men han ska spela match så det blir nog sent. längtar efter helg. vill gå ut, vill festa, vill dansa, vill bakis-mysa. vill träna men får låta bli det den här veckan tills jag är läkt. vill gå på julbord, vill ha jul. vill köpa julklappar och titta på julig film typ Ensam hemma med den lilla ungen eller Grinchen. vill inte ha slask och blött och höst. vill ha nåt att se fram emot.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback