dricker dyra drinkar och jag tänker bara på mig

jag hade skitkul på otten i fredags, förutom att jag inte vet varför jag har så ont i framsidan av underbenen och liksom ner på översidan av fötterna typ som träningsvärk. mina strumpbyxor gick sönder lite också som väntat, tur att jag köpte fem par haha. jag sprang från otten och ut till hugo så många gånger att vakten till slut sa att "du måste ha väldigt bra kondition som orkar springa fram och tillbaka så mycket". simon och jag tog taxi vid halv tre hem och åt upp alla mackor och spelade in en film på min mobil som man egentligen bör skämmas för nu.. sen har vi sovit hela lördagen, ätit pizza och sovit ännu mer.. love! nu är han på match o jag ska snart åka med pappa och köpa ramar om jag hittar några. ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback