Hello!

söndag igen, varför går helgerna alltid så himla fort? efter många om och men åkte jag hem till Sanna i fredags kväll, vinade lite, lyssnade på musik, pratade massor och drack även årets första glögg. sen tog vi spårvagnen till otten där vi dansade och så småningom tappade bort varann som vanligt, men kul var det! igår myste jag & Simon hela dagen och såg Beck - det tysta skriket igår kväll. imorgon ska jag träffa Sanna på stan, jag måste också köpa nånting till Simon men det är ju inte det lättaste.. hon kanske kan ge mig lite inspiration..

dags att börja köpa julklappar också snart, lika bra att vara ute i god tid så man slipper springa på stan dagarna innan julafton som vanligt.

image494

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback