hjälp mig gud jag kokar över

aaapeshit alltså vad trött jag blir på såna personer som bara ljuger, hittar på vad skit som helst för att få uppmärksamhet! en person jag känner rätt väl, eller kanske inte nu längre då men för ett tag sen var vi rätt tajta, jag är bara så extremt trött på den personen nu, orkar inte lyssna på nån mer story en enda gång till. gud vad jag mår illa på såna människor, wake up och lägg ner sånt där självhävdelseskit. varje gång är det nått nytt, så sjukt falskt varför ska man ens bry sig om att lyssna? tydligen är jag för finkänslig också vilket jag inte trodde om mig själv, borde ju egentligen bara snäsa av nästa gång men det gör man ju inte..

the world's full of make pretends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback