I feel as if I'm wasting everyday

är kär i Mika - happy ending, ännu en låt att deppa till..precis vad som behövs! kanske borde lägga in lite partymusik i playlisten istället så jag får upp humöret till fredag. om jag nu ska gå ut, det känns lite onödigt helgen innan lön... får väl se om det verkar vara några som ska. jag har trivts rätt bra med mitt sitta hemma på helgerna-liv ändå.

image479

det här vädret gör ju inte saken bättre direkt.. fast ute på dagiset har det faktiskt varit fin vit snö, förmodligen för att inte stans biläckelavgaser gör nåt där. höll på att börja grina i morse när lilla benjamin sötis kom fram och ville bli upplyft och petade på min näsa och sa " e de?" sådär lite småbarnsgulligt. gud så bra man skulle må om man umgicks uteslutande med småbarn..

Kommentarer
Postat av: Kajza

Du är utmanad, se min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback