little bit of sickness

herregud och fan att folk orkar. vart man än kollar så är det tjejbloggar med "dagens outfit" med bilder där ansiktet är överkluddrat i paint för att dom är förjävla osäkra för att våga visa fejat. exakta uppgifter vart allt är köpt och vad det kostade så att alla andra som läser också kan köpa likadant och visa upp det på sin blogg. ett par knästrumpor från h&m kräver väl knappast så mycket detaljer, alla har sett dom, alla har dom, end of story. så jävla TRIST!
och vem har tid till att fota sig själv, lägga in bilden på datan, läsa på alla kvitton så man kan skriva exakt vad allt kostade eller hur det nu är dom gör, innan man går till skolan/jobbet? går man upp tidigare för att hinna med det?

sen nu orkar jag inte med fler personer i min närhet som tjatar på mig nu, det blir inte bättre av det jag är tillräckligt psykad ändå.

19.30 var klockan när jag stängde av tvn och somnade igår, jag har sovit 11 timmar ändå är jag aptrött. ska sova NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback