LW

kom för nån halvtimma sen hem från min födelsedagspresent - Lars Winnerbäck i himmelstalundshallen. sitter just nu och utvärderar konserten med Anton, vi är mer än nöjda. Lasse var precis så bra som man förväntade sig! speciellt bra var nya Om du lämnade mig nu, texten är så himla fin. Elden som han framförde ensam på scen med bara pianomusik var också så jäkla bra, och så Kom änglar i slutet vart helt skärrad om han skulle köra den eller inte. Hugger i sten och Jag är hos dig igen, då kom tårarna upp i mina ögon..

image477

jag älskar den här:

Som du kanske har förstått,
jag är hos dig igen
Jag försvann ett tag på vägen,
men jag saknade dina sinnen
Det har varit tungt och grått
Jag är frusen än
När livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen

Och som du kanske redan vet,
jag är oslagbar
Jag far hellre framåt mot min vilja än jag vänder
Du är sval sen blir du het,
du har känslorna kvar
Dom här väggarna rasar och jag undrar vad som händer

Du har dina moln
och jag kan inte skingra dom
kan inte låta dom vara
Och jag har mina ord
som du sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback