söndag igen

så var det söndag, helgen gick snabbt. blev bio igår kväll, sen sov vi länge idag och sen har jag färgat håret på Elin. var meningen att hon skulle avfärga sitt svarta hår men efter en avfärgning och två blonderingar så kom vi fram till att det inte gick. men vi färgade sen så nu har fröken Adamsson röd/svart hår.

var och spelade badminton förut med mami och sis, och jag tycker badminton faktiskt är kul men jag kan än en gång konstatera att jag är inte så jävla bra på det som jag tror innan varje gång.. nu ska jag ta mig i kragen och stoppa ner fötterna i joggingskorna och gottgöra att jag inte åkte till friskis idag.

image465

Kommentarer
Postat av: malin

var filmen bra? (:
hihi, snart åker vi till sthlm. shoooppa!

2007-11-04 @ 21:08:50
Postat av: Matilda

Nej alla var inte där men vad synd att du inte jobbade! Jobba något i veckan eller ?
Kram kram

2007-11-05 @ 14:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback