gimme gimme gimme more

skönt att få vara ledig idag, Matilda fick mitt pass. jobbade kväll igår sen kom Simon med mat, så badade vi lite sen åkte vi hem. fick gå upp halv fem för att skjutsa mamma och pappa till flyget, sen gick vi och la oss igen när vi kom hem i morse. jag tvingade upp simon vid tio, sen åkte vi och drack kaffe hos hans mamma och sen gick  vi på stan för att handla skor och jeans till honom. vi lyckades komma överens till slut, jag köpte en väska också. (eftersom jag verkligen behövde en till. inte) sen fikade vi, så himla skönt med en ledig dag. nu väntar 7 jobbdagar i sträck igen...

såg en assöt ljusrosa morgonrock på åhlens. jag vill verkligen ha den.. och desperate housewives säsong två som jag inte har (hej mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback