lördagkväll

igår åt jag, Sanna, Evelina, Hanna och Emelie tacos och lyssnade på massa bra förfestmusik, gamla och nya godingar ;) sen gick jag och emelie till hugo ett par timmar där jag träffade massa roligt folk och dansade, sen tog jag och Hanna U sista bussen hem och pratade massa barndomsminnen, tänk att alla växte upp och blev så olika i vårat lilla gäng.. men ambitionerna lever kvar, klart vi kommer slå igenom vi har ju rena partyhiten fixad och klar haha.


kom hem och mötte Simon, gick hem och sov, sjukt skönt. idag mår jag inte alls bra, har ont i halsen och är helt genomförkyld. väntar på att simon ska komma så vi kan duscha och typ äta mat, köpa godis hyra nån film och bara ta det lugnt hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback