ny dag, ny start

idag slutade jag halv två och det var så himla skönt för nu hinner jag med lite saker bla fylla i lönerapport, städa, dammsuga, och träna två pass sen, spinning och bodypump. annars ser mitt liv mest ut såhär: gå upp, jobba, åka och träna, åka hem, sova. om och om och om igen. jag vet att jag typ aldrig träffar mina vänner längre, men när ska man hinna det? livet blir så himla annorlunda när man jobbar massor mot när man går i skolan.. finns liksom varken tid eller ork. men å andra sidan förstår jag mig inte på dom som bara går hemma och slappar hela dagarna, för slött..

minns knappt när jag var ute senast heller, jag har blivit så tråkig tycker många. jag tycker snarare att är det inte lite konstigt hur många man helt plötsligt slutar umgås med så fort man slutar gå ut varenda helg? det är verkligen typiskt, ska man inte festa så träffas man inte. hmmm....

usch vad mycket vi har ätit i helgen, vi har verkligen svullat jag o min käre pojke. nu är det vardag och skärpning igen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej snygging! jag ringde dig nyss men du svara inte, du kan ju ringa när du ser det här! kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback