say goodbye to the world you thought you lived in

kunde lika gärna ha stannat kvar i stan efter jobbet och haft kul ikväll när det ändå slutar med att jag får sitta här själv. var ute och gick en stund men det kändes bara värre, kallt och för mörkt och jag känner mig inte alls glad. det blir alltid såhär det värsta jag vet är att gå och lägga mig sent på kvällen ensam i en kall jävla säng och inte kunna somna.

mina tankar är alltid likadana, jag saknar så jävla mycket ibland att det gör ont, men vad spelar det för roll om jag skulle säga det nu, allt är mitt fel, fattar inte varför jag blev så fel som jag är..

You said
smile like you mean it,
and let yourself let go...

So I smiled and tried to mean it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback