det är ett timglas som bara rinner

kom hem från turkiet för ca 4 timmar sen. underbara alanya jag ville inte åka hem. badat i poolen och havet, solat, ätit god mat, sovit ut, åkt på båtuflykt och bara haft det skönt. jag hade velat stanna längre.. nu sitter jag här själv, lyssnar på musik och funderar på om det är skönt eller jobbigt att vara själv. det känns lite småkonstigt faktiskt. kommer kännas skumt att inte bli väckt av turkisk bönesång (ramadan) kl fem på morgonen, pussa på simon o sen försöka somna om varenda dag. nu har jag suttit här i två timmar, gått till kylskåpet precis som vanligt utan att jag ens är hungrig, öppnat kylen och frysen för att kolla vad som finns utan att ta nåt (för att jag är ju inte hungrig) bara för att få ett avbrott i datanördandet. nu kommer allt vara som vanligt, tråkigt i slask och regn och 10 grader igen. usch o fy. jag vill åka tillbaka!!

image420

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback