en utekväll precis vad jag behövde

var med Malin och åt på Åby krog igår, vi var riktigt vågade och provade en ny pizzasort till skillnad från den vanliga hawaiin som vi äter jämt. jag som har ett ganska litet liv och inte är ute i svängarna sådär jättemycket nuförtin jämfört med vissa andra fick höra lite skvaller samt historien om hur malin fått lite väl mycket innanför västen och hennes mamma fick skicka en taxi som hon kunde åka hem med.

sen kände jag att jag skulle behöva en utekväll för att få glömma bort och saknade Sanna så jag skickade iväg ett sms till henne och skrev tänk om du hade varit hemma och kunnat gå ut med mig ikväll och så ringer mobilen och hon var hemma. hon hade fått för mycket hemlängtan och åkt hem i helgen. så jag åkte hem till henne, vi tittade på matchen, pratade en massa och drack lite cider, vin och likör 43 med mjölk och sen gick vi till cromwell vid halv ett. där hade jag roligare än det brukar vara och träffade många roliga typer både välkända och okända. sen tappade jag balansen och krockade med en stolpe på uteserveringen men det gjorde inte så mycket för jag har redan så många blåmärken. sov till kl ett idag.

det här var precis vad jag behövde efter dom senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback