han är en ful fisk

jenny säger: gissa vart jag nyss kom hem ifrån?
Tobbe säger:

Nä, det vill jag nog inte utan att bli avundsjuk!

Tobbe säger:

Turkiet?

jenny säger:

aa

Tobbe säger:

Jag visste de, snygging!

jenny säger:

låt inte så anklagande

Tobbe säger:

Ber så mycket om ursäkt!

jenny säger:

hehe, ursäkten godtas

jenny säger:

fast den här gången var jag längre bort på stranden, typ dit vi gick för att hitta sand

jenny säger:

det fanns ingen sand där nu heller

Tobbe säger:

Vi hittade ju en stor hög sand vid tennisbanorna!

jenny säger:

ja.. den fanns kvar i alla fall

jenny säger:

dom har ett gym där också,det missade jag förra gången?

Tobbe säger:

Det missade jag också. Jag var så upptagen med att titta på dig och fundera på hur ont det gjorde i din armhåla.

jenny säger:

i min armhåla?

jenny säger:

vad gjorde jag där?

Tobbe säger:

Turkiets dåliga rakhyvlar..

jenny säger:

aha. jag hade skurit mig

jenny säger:

och så sol och salt på det = skitskönt

Tobbe säger:
Men ska jag bli rörd av att du tänkte på mig?

Hoppas du svarar ja. För jag blev lite rörd.


haha, han är så skön :) han är singel också, och gillar...månskenspromenader? men akta er, han kör med fula trick ibland - allt för att charma damer. bifogar en bild på den unge gossen, klicka upp den flickor så får ni en smygtitt!


Kommentarer
Postat av: Joline

haha, det där borde man kanske börja med, auktionera ut sina snygga (och mindre snygga?) killkompisar på bloggen, ganska smart faktiskt ^^ pojken där uppe var inte ful heller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback