hata sveriges sjukvård

nu är det igång igen, den här jävla cirkusen, jag har jätteont, det började igår, jag vaknade på natten av värken, jag har haft ont hela morgonen, sovit och vaknat om vartannat. ringt till jobbet och sjukanmält mig, sitter och väntar nu på att vårdcentralen ska ringa tillbaka så att jag får en tid idag, sen vet jag inte vad jag tar mig till om jag bara blir skickad till sjukan igen och får vänta sju timmar på ingenting igen, gå hem utan besked igen..
vad är det här för nåt, vad är det för fel på mig? ska jag äta, ska jag inte äta, vad ska jag äta? imorgon natt åker vi till turkiet, jag måste må bra då annars vet jag inte vad jag ska göra för det är det ända jag har att se fram emot. jag har för ont, jag är trött, mår illa, jag får aldrig något klart besked, hur länge ska jag vänta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback