i can feel it on my skin

ledig idag, fick sova ut för en gångs skull känns det som. vaknade knappt till liv när simon åkte till jobbet i morse, sen sov jag till halv tio och det var såå jäkla skönt.
så fort min mage har slutat bråka och accepterat min frukost ska jag träna pilates. jag måste känna hur allt känns igen, framförallt är det en övning som jag fortfarande inte behärskar, breathings. tydligen för att jag har för stark muskulatur i övre delen av skulder/axel parti, vilket jag vet, men det går ju knappast att banta ner axel och ryggparti? tror det är min stora problemdel med min kropp, undrar om jag har övertränat där förut för mina axlar + överdel av ryggen vägrar sluta biffa sig.

ikväll ska vi på spakväll med jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback