it's what you'll be asking

idag på stan såg jag massa människor med höstjackor och stövlar. det känns så definitivt att sommaren är över och hösten är här nu. jag vet inte om jag ska vara ledsen eller inte. det är mysigt på ett sätt, jag kan handla höstkläder, nya stövlar, jag längtar till julen men samtidigt känns hösten så evighetslång. men snart får jag åka bort från Sverige-vädret, den 19:e närmare bestämt. om 9 dagar.

nu ger jag mig själv fram till helgen, sen måste det vara bättre, jag måste vara mig själv igen. dom på jobbet tycker att jag ska prata med nån om vad som hänt, men vem? "nån proffesionell som jobbar med sånt", jag klarar inte det, jag vill inte prata med någon främling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback