ny boxer + mobil

om jag skulle ta på mig en stor varm tröja och gå ut och gå en promenad, sen krypa ner under täcket och titta på tv eller en film. jag fick en ny boxer idag eftersom den gamla slutade fungera. fick den på garantin, så det är ju skönt att nåt är på min sida. måste köpa en ny mobil snart också för mitt abonnemang går ut om en månad. men det finns ju så många att välja på, jag borde nog köpa en med rätt mycket minne så jag slipper släpa på mp3 + mobil överallt som jag gör nu. funderar på nån av dom här, vill iallafall ha någon i färg, lite roligare än svart..

image415        image416


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kör på den röda tycker jag !
Ringer ikväll vi måste planera inför lördagen

2007-09-11 @ 11:06:12
Postat av: Evelina

Helluuuu my darling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback