om ingen fanns där och värmde mig i natten

jag vet inte vad jag ska göra hela dagen nu. om jag lägger mig och sover nu blir det tredje dagen i rad som jag sover bort, men jag orkar inget annat, det är skönt att sova men förjävligt att vakna.. jag vet inte vad jag ska göra ikväll, jag klarar inte av att sitta hemma med mina tankar, mitt huvud fungerar inte.. men jag vill inte gå ut såhär heller, det går ju inte.. eller jag vet inte? ska ringa Malin snart så får hon tänka åt mig för jag kan inte..

jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu
jag skulle pröva mina läppar mot nån annan, om du lämnade mig nu
men jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback