onsdag kl 23.35

imorgon ska jag äta en vanlig frukost igen, havregrynsgröt och russin och banan. och FULLKORNSBRÖD. dom vet nog inte vad fullkorn betyder i turkiet, där är det vitt bröd för hela slanten på mornarna, usch jag gillart inte. sen ska jag ta en lååång skön dusch för det orkar jag inte nu även fast jag skulle vilja. Simon sover väl som en gris redan, han ska ju upp tidigt, det är bara jag som kommer sitta uppe vaken och rastlös ett bra tag till som vanligt...

ska väl ta och krypa ner snart i alla fall och njuta av att sängen är mjuk och skön med fluffiga kuddar och täcken.


Kommentarer
Postat av: elin

fyy är du sådär äckligt brun som simon eller? för han är ju typ svart :O

2007-09-27 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback