remind me again it's worth it all

den här veckan är bara överfull med jobb, typ. men jag tror att det är bra, jag har något att koncentrera mig på då. dessutom har jag tur som har så bra arbetskamrater. hoppas Matilda kommer idag också så vi kan planera våran lilla fest. har kassan idag och jobbar till 21.30 ikväll, det är i såna stunder det känns rätt segt att inte ha någon bil längre. orkar inte sätta mig på en buss och komma hem skitsent.


Ola sa det mest vettiga jag hört till mig igår. det är så sant och jag är så glad att nån ser det som han gör för jag orkar inte höra "men försök var glad nu" och "glöm det där nu" för det är inte så lätt. det måste få ta den tid det tar, jag orkar inte trycka undan det här för jag måste få älta. när tankarna kommer måste det bara bli så.jag är inte den som går ner mig för vad som helst men det här tog hårt på mig.

Made me promise I'd try to find my way back in this life..


Kommentarer
Postat av: Hanna

jenny ja vet inte vad som har hänt men ja hoppas de ordnar sig! kramar

2007-09-13 @ 10:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback