the party is in you

badhusfesten i lördags blev nog den galnaste hittills. det blev sjukt mycket folk eftersom simklubben var där och hade dragit dit halva norrköping. det såg ut som kriget när vi skulle städa. nån hade hällt ut tvål över hela toalettgolvet, jag höll på att slå ihjäl mig, jag har blåmärken på hela mina knän, cafeterian var helt länsad (undrar vem som får stå för det kalaset) jag var bakis hela dagen igår. det var skitkul, helt enkelt. 

hoppas nån har tagit bilder som kan fräscha upp mitt minne lite?


Kommentarer
Postat av: Matilda

jags ka få bilder av en kompis, kan skicka dom till dig! Krya på dig nu. kram kram

2007-09-17 @ 12:46:19
Postat av: Sanna

det gick ganska vilt till i barnpoolen rö;) haha du kan väl slå en pling innan du åker till varmare trakter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback