vi nöjer oss med ganska enkla saker

 ...hur min och mina snåla, men alltid lika goa, kompisars fredags kvällar brukar se ut!
1. jag & mina kompisar ber någon liten (men dock över 2o år) kille att köpa det absolut billigaste vinet på systemet (vi dricker för att bli fulla, inte för att det är gott)
2.vi lånar kläder av varandra (för att slippa köpa nya lika ofta)
3.vi går till otten innan elva (vem har råd att betala inträde)
4.vi trycker ner våra jackor i väskan som bli överfull (då slipper man betala två garderobs-avgifter)
5.vi smyger med oss egen dricka in (hallå? hur dyrt är det inte att dricka på krogen)
6.vi tjatar på oss gratis korv av dom stackars utlänningarna utanför nattklubben
7.och sist men inte minst låter vi våra kära pojkvänner / kk / one-night-stands betala taxin!

och det här ingen som hör oss klaga, eller hur? sanningen är att vi oftast har riktigt jäkla kul!

stämmer på alla punkter, nu sitter jag och väntar på att Malin och jag ska ta bussen till Sanna och föra där, sen blir det nog Otten ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

härmapa:P haha sitter här o dricker redbull-vodka! smaskens... skynda er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback