Badhusångest...

...ett inte helt ovanligt inslag i mitt liv..

snart på väg hem, så skönt det ska bli. Simon ska hämta upp mig sen, hoppas vi kan åka och handla lite för jag är jättesugen på kiwi. sen bara hem, duscha av sig och krypa ner sängen och sen ska jag vila och kurera mig hela dagen imorgon.

Malin, jag vet inte om vi hade bestämt nåt men kan vi ta ikväll en annan kväll isåfall? ;)


T och jag har pratat en massa relationsprat idag, det är inte lätt inte att vara ung med delade känslor. men för hans skull hoppas jag det ordnar upp sig. :)


Kommentarer
Postat av: malin

jag hade tänkt ringa dig när jag kom hem från jobbet, men råkade somna i soffan istället.. så att ta ikväll en annan kväll är okej ;)

2008-04-13 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback