fredag igen

det är lite så att mitt välbefinnande + humör styrs av min träning. nu är problemet att passet jag skulle gå på är utbytt mot ett jävla baspass så då återstår frågan; hur ska jag lägga upp den här dagen? ska hämta päronen kl två och innan dess ska jag ha gått på stan och tränat.

så nu återstår dessa alternativ:
1. springa ute, tråkigt men jag behöver börja springa mer
2. åka in till badet och antingen träna själv eller köra bodypump
3. strunta i att träna och typ... vara på dåligt humör hela dagen + dåligt samvete?

men ikväll är det iallafall fredag kväll, det är ju alltid nåt :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

eller så kommer jag hem imorn :p. nämnde jag att jag är ganska impulsiv också? haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback