är det typiskt kvinnligt eller?

när jag är ledig, vad gör jag då? STRESSAR UPP MIG. jag ska inte stressa upp mig, jag MÅR INTE BRA av att stressa upp mig. varför kan inte jag bara ligga hemma och ta det lugnt och vila? istället räknar jag upp en miljon saker i huvudet som jag skulle kunna få gjort. såhär är inte simon, inte pappa, däremot mamma. och mormor. är det så typiskt kvinnligt att man känner sig tvungen att göra saker jämt? inte för att S skulle döma mig om jag hade legat på soffan hela dagen men det typ går inte om man är jag, så fort han kommer innanför dörrn och jag har varit ledig så måste jag typ ställa mig upp och bara "jag har gjort allt det här idag, jag har varit duktig och effektiv, titta rå tittaaa" fastän han inte bryr sig utan det är bara jag som gör..

men nae, jag ska fan inte det idag. eller jag ska städa iordning lite bland mina grejer och så nu men inte göra nåt på tvång. jag borde typ gå en kurs i att inte få dåligt samvete av att slappa. om det finns såna?

tror jag ska gå och sola kanske.
gå till mormor.
träna i eftermiddag.

sen vara en glad flickvän när simon kommer hem och inte bara ett vrak som knaprar pills. stackars, stackars honom, hur fan ska han stå ut?

Kommentarer
Postat av: /sol

Oj, vad jag känner igen mej i det där.

Inte konstigt vi har knasiga magar och är mentala vrak.

I helgen är jag ledig, min sambo är också ledig, min fundering är om jag bara skall luta mej tillbaka och skita i allt eller om jag ska försöka få med honom i ett lägenhetsryck och inhandla allt vi behöver och gra klart en HEL DEL av det som inte är klart med lägenhetsrenoveringen... jag sliter som ett djur varje ledig stund, han bara sappar och ägnar sej åt fritidssysslor som golf och annat....

Med hopp om en riktigt bra helg för oss båda.

P.S. jag har mejlat dej om Aloe Veran, hör av dej om du vill ha mer info, den hjälper mej ialla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback