hate is a strong word but i really really really don't like you

kan inte allt bara sluta kännas så useless. gick en timma tidigare idag, skiter i att jag får skriva kortare arbetstid då för jag är så jäkla off, stor idé att gå runt där och se hopplös ut. har ingen lust att träna, tur att kexen är slut annars hade jag väl hetsätit upp dom som tröst. nu är jag apsur på mina föräldrar också för att dom ska sälja huset. så jag är fast i en lägenhet utan trädgård, fine.

har så jävla dålig självkontroll. dålig självkänsla, dåliga väderingar och jag är en dålig flickvän. mina tankegångar är skit helt enkelt. fattar inte hur folk kan säga att jag är en glad person, jag tycker fan jag är skitsur och tjurig jämt. hate me.

Kommentarer
Postat av: Karolin

Ärs det är vädret, säkerligen för det omgivningen säger ska man lyfta mot stjärnorna;-). Hittade dig på min gamla blogg babybabylicious, detta är min nya och du hade skrivit en härlig kommentar, så tänkte på att ge lite positivitet;-). XO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback