i am the rain that's coming down on you

jag dör på att ha mensvärk. och så vet jag inte om det blev värre för att jag åt eller om det blev värre för att det bara typ.. blev värre. och så när jag & mamma skulle göra en kaka så blev det müsli istället. men det är väl också bra. eller så.

jag vill inte jobba imorgon, jag vill verkligen inte! om nån endaste är otrevlig mot mig imorgon så kommer jag personligen släpa med den personen upp på tian i hopptornet och sen knuffa ner den åt fel håll så att den landar på asfalten och bryter alla ben i kroppen. SÅ TRÖTT är jag på att behöva ta skit från ohövliga personer. typ som förra gången jag var i kassan och det hade brunnit i en bastu och en kund blir skitsur för att den inte gick att sätta på för att det hade brunnit. och så när jag förklarar vänligt att vi inte kan sätta igång den för att det har brunnit och fortfarande är varmt och kan börja brinna igen så bara "jaha det må så vara men jag kom faktiskt hit för att basta". asotrevlig. jaha men jag sätter igång den igen så kan ju du brinna upp därinne.

suck, gråt. gråt, suck. suck, suck. gråt. typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback