jävla lammkött jag får åldersnoja

teaterbaren igår var skitkul, det var länge sen jag var där och man har ju oftast så kul när man går till småställen sådär. men sen nattklubbarna är ju så sjukt överskattade. har inte varit på otten en fredagkväll på säkert ett halvår men det känns som om det hade gått ännu längre för det var liksom bara minimänniskor där. det här blir nog fan sista gången på länge jag går till otten, hugo eller palace när det är 18, det myllrade av killar i hoodtröjor, keps och skateskor och jag träffade bara 3 (!) personer jag känner på hela tiden jag var där. det är nog bara att inse att man får skita i att gå ut dom dagar det inte är högre åldersgräns, kände mig typ som en präktig morsa fastän jag var ganska apsalongs. 

alltså det är fan inte ofta jag tittar på simon och tänker att han är en karl för han är ju ganska pojkig men får tacka ödet för att jag är ihop med nån som inte har skateskor och juckar mot folk på dansgolvet. egentlgien är det ju inte så många år emellan men det är stor skillnad på folket ändå. nej herre min gud det får bli sista gången!

Kommentarer
Postat av: JB

Besök anti-modebloggen



http://www.modebloggarsuger.just.nu



och vinn en lyxig gucciväska värde 5 500 kr

2008-08-09 @ 16:22:31
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback