naaaaaaeeeeeeeeeee

åååhhh jag dör på att inte simon är hemma. hur skönt det än är att ha lägenheten all alone under dagen o kvällen typ släna alla kläder man provat dierkt på golvet och så så är det så jävligt att gå och lägga sig ensam. specielln när man inte är nykter och rba människa. det är nog största anledningen varför jag aldrig borde vara singel för jag blir så jäkla depp för jafg hatar att sova själv hoppas jag slocknar fort och inte vaknar förrän morgonen nu. jag får kramas med datan inatt.

tessa och jag hann med öltältet, wasa, trädgårn och teaterbaren flera ggr på supertid och så var det så länge senvi sågs senast så vi har snackat massor. nu ska jag somna oh vara pigg som en dag imorgon kl 8. nattinatti puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback