there are monsters in my head and in my bed

ah jag är så där vara på landet-trött. man blir typ bara helt slapp när man är på landet, morfar och simon kollar på handboll och jag ligger i soffan med raggsockor och tjocktröja och datan i knät.

alltså det är fan inte rätt när man måste ha raggsockor i augusti. det regnar ju och blåser.

halvfart fram till fredag när jag har läkartid. måste skriva upp alla exakta symptom som är nu, dom läkemedel jag provat både på recept och receptfritt, vilken effekt dom får, blabla... tror jag ska bli magläkare, liksom jag är ju lika påläst vid det här laget. har döont nu, kaffe, varför?? så korkat.

sen helgen, då ska jag fan ha kul.

Kommentarer
Postat av: Emelie

men jag vet. eller nej, egentligen inte, var det över nyår? kommer bli struligt för mig. har ju sista praktiken över jul & nyår och har inte en aning om hur jag är ledig då. och sen börjar jag förmodligen jobba ganska direkt. och det är kanske inte så uppskattat att ta semester på ett nytt jobb i början :p. så följer jag med får det bli en sista minuten impuls :/. kommer förövrigt hem till helgen nästa vecka. ses då? kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback