come on, come on, put your hands into the fire

inatt blev jag magsjuk pang bom, trodde jag skulle bli typ dödligt sjuk men idag är jag bra igen, how wierd is that? så jag körde iväg Simon så han inte skulle bli smittad, så åkte han hem men hade ingen hemnyckel. då skulle ju dom flesta plinga på hemma, eller ringa hem och be nån öppna. men inte simon, nej nej. puckot tar istället och klättrar upp på balkongen och tar sig in den vägen så att hans föräldrar trodde det var en inbrottstjuv och hans pappa sprang ut i köket i kalsonger för att slå ner honom.

och nu ska jag alltså testa på "singel-livet" en vecka, så antingen dör jag av saknad eller så blir det jäkligt skönt. lite tid för sig själv..

Sanna och jag ska ju till Ullared på torsdag också :)

Kommentarer
Postat av: malin

du ska umgås med mig i veckan :D btw så vill jag också till ullared ;O

2008-02-15 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback