då var det söndag

igår åt Sanna & jag på kinarestaurang, mysigt och gott var det sen såg vi på melodifestivalen hemma hos Martin. egentligen gillar jag inte det jippot men det är kul att sitta och kommentera.. och den där kebabpizza låten, vad fan var det? och hon Razborka tjejen, snälla ställ upp för Ryssland istället haha. vilken svensk vet ens vad ordet betyder? och att sjunga om vodka, är inte det ryssland i ett nötskal? det är ju inte Sverige med sill & nubbe direkt. pinsamt dåligt..


somnade som en stock inatt när jag till slut kom hem kan jag lova, kände mig helt borta och sliten. nu har jag världens mensvärk, känns som om nån har slagit mig i magen. väntar på att åka in till gymmet, idag ska jag träna träna träna & det ska bli så jäkla skönt.

hmm Malin skrev nyss och frågade om vi ska åka till Sthlm på fredag, det lät ju inte fel?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback